Általános Szerződési és Felhasználási feltételek
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. Jelen szerződés 2019. szeptember 1-től határozatlan ideig érvényes.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatók meg:
- Üzemeltetői adatok ismertetése
- Megvásárolható termékek körének bemutatása
- Rendelési információk
- A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
- A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
- Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
- Jótállási, garanciális információk, tudnivalók, az elállási jog ismertetése
- Adatkezelési információk
Üzemeltetői adatok:
Cégnév: Tóth Magdolna Irén e.v.
Székhely: 1132 BUDAPEST, VÁCI ÚT 16. em.: FS ajtó: 12.
Adószám: 59560221-1-41
Nyilvántartási szám: 57606578
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: [email protected]
Kereskedelmi tevékenység nyilvántartásba vételi száma: 57606578
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:
A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással rendelhetők meg, kivételt Baja és vonzáskörzetébe tartozó vásárlók, akik telefonon előre egyeztetett helyen és időpontban is átvehetik a webáruházban megrendelt termékeket.
A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatók:
Fűszersók, palackozott szószok-szirupok, teák, kávék, kakaók és egyéb kiegészítő termékcsoportok. A termékek nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját, külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
Rendelési információk
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. A regisztráció ajánlott a vásárlók részére, minden regisztráció nélküli vásárlónak felkínáljuk a regisztráció lehetőségét. A regisztráció a termékek összeválogatása után is lehetséges.
A megrendelések feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 12:00 óráig. Rendelésre a megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség, amennyiben az a megjelölt idő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben email-en keresztül visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3-7 munkanap. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
Rendelés menete
1. A megvásárolni kívánt termékeket helyezze a kosárba.
2. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, a kosárban ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását/módosítását követően automatikusan frissül a kosár tartalma.
3. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrált , akkor be tud lépni. Szállítási cím / fizetési mód kiválasztása.
4. Rendelés összesítése (ellenőrzés).
5. Az adatok ellenőrzését követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
6. A megrendelés elküldését követően, e-mailben visszaigazolást küldünk.
A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja:
Jelenleg az alábbi fizetési módokat választhatja webáruházunkban:
- Bankkártyás fizetés: bankkártyás fizetés esetén, Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a fizető felületre irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A következő kártyákat fogadjuk el: a VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról visszaigazolást küld. Sikertelen tranzakció esetén a Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
- Barion kártyás fizetési mód : A Barion egy szuperkorszerű és szuperbiztonságos, valamint szuperegyszerű online fizetési mód. A Barion fizetést a Barion Payment Zrt, mint elektronikus pénz kibocsátó intézmény üzemelteti. Az egész Európai Unióra érvényes MNB (korábban PSZÁF) engedély száma: H-EN-I-1064/2013, Intézményi azonosító: 25353192. A Barion rendszere megfelel PCI-DSS, azaz Payment Card Industry Data Security Standards követelményeinek! Bővebben erről itt olvashatsz: https://doksi.barion.com/PCI-DSS. A Barion rendszere a Symantec által kibocsátott, 2048-bites RSA kulccsal ellátott, Class 3 EV (Extended Validation) azaz a bankok weboldalain is használttal azonos biztonságot nyújtó SSL tanúsítvánnyal rendelkezik.
A fogyasztó elfogadja, hogy a Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
- Utánvét: Az utánvéttel történő fizetés választásánál a szállítást végző futárnak kell kifizetni az áru ellenértékét.
A fizetendő végösszeg:
A megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A fizetés után elektronikus számlát állítunk ki. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjen megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Házhoz szállítás, információk:
Webáruházunk a megrendelésedet a GLS Futárszolgálat szállítja házhoz. A csomagok kézbesítése hétköznaponként 8.00-18.00 közötti időben történik. Minden esetben SMS értesítést küld a GLS a szállítás várható időpontjáról. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, a futár valószínű telefonon keresni fogja, hogy új, egyeztetett időpontról állapodjanak meg. Szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőséged) munkahelyi címet megadni. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! A csomagok személyesen is átvehetők Baja és vonzáskörzetében, telefonon történő egyeztetést követően. A szállítást lehet GLS Csomag Pont-ra is kérni, lásd térképes kereső a fizetésnél a kosár oldalon.
A szállítás díjszabása:
- GLS Csomag pontra szállítva (Térképes kereső), Bankkártyás, Barion 1250,-
- GLS Csomagpontra szállítva (Térképes kereső), Utánvétes, helyszíni fizetéssel 1650,-
- Házhoz szállítva - Bankkártyás, Barion fizetéssel 1250,-
- Házhoz szállítva - utánvétes fizetéssel 1650,-
12.000 Ft felett a szállítás INGYENES, kivéve az utánvétel díját, ami 450 Ft, ha a vevő ezt választotta, ezt elkerülendő, válassza inkább a bankkártyás fizetési módot.
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak, előre átutalással vagy bankkártyával rendezni az összeget! Át nem vett, így a GLS által visszaküldött csomagok esetén az oda és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, kivéve, ha a vevő bizonyítani tudja, hogy akadályoztatva volt a küldemény átvételében. Az áruk újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő fizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Jótállási, garanciális információk:
Jótállás és garancia minden esetben a gyártó által megadott illetve a vonatkozó mindenkor hatályosszabályozás által előírt feltételekkel lehetséges. Ezen igényeit természetesen rajtunk keresztül érvényesítheti.
Elállás joga:
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 15 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, és visszaküldheti/visszahozhatja a megrendelt terméket/termékeket, és mi a termék/termékek visszaérkezését követően 14 napon belül visszatérítjük a megrendelt termék/termékek árát, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket (postaköltség), valamint a visszaküldés postaköltségeit is.
A teljes megtérítés feltételei:
- A megrendelt terméket postai úton juttassa vissza a cégünk címére, az alábbi módon:
- 2000 g súlyig nem elsőbbségi, ajánlott levélként
- 2000 g felett Postai alap postacsomagként, minden extra szolgáltatás nélkül
- Utánvétes csomagokat semmilyen módon nem áll módunkban átvenni
- A viteldíj árát a mindenkori érvényes Belföldi Postai Díjak kivonata szerint térítjük meg.
Élelmiszer esetében fel nem bontott, sértetlen csomagolású árukat áll módunkban visszavenni! Nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért, sérülésekért a kár okozója a felelős, ilyen esetben az Üzemeltetőt kártérítés nem terheli!
Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó egy év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót költség nem terheli.
Elállási jog gyakorlásának menete:
Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, e-mailben történő jelzés alkalmával pedig az e-mailen szereplő dátumot. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel, így tudja igazolni a postára adás dátumát. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. A termék visszaérkezését követő tíz napon belül a Limonelly.hu a vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.
Adatkezelés:
Az webáruház használata során a Limonelly.hu részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Limonelly.hu alvállalkozója. (Pl: GLS Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a limonelly.hu megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél/e-receptkönyv feliratkozás során megadott adatokat bizalmasan kezeljük.
Tárhelyszolgáltató, amely a limonelly.hu webáruház adatait tárolja:
Batori Group
Adószám: 68827544-1-23
Bankszámlaszám: (K&H Bank Zrt.) 10401165-86767685-71871005
Cím: 6000 Kecskemét, Irinyi utca 38. (H-P 8:00 - 17:00)
Telefon: +36 30 975 6834
e-mail elérhetőség: [email protected]
Leiratkozás lehetősége:
Minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az [email protected] e-mail címen. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a limonelly.hu általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.